Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Moppen: Laat ze maar komen

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marc
Vip
Vip
Berichten: 1481
Lid geworden op: 29 dec 2003, 21:15
Woonplaats: Gent
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Vrije Vissers Gent
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 62

Moppen: Laat ze maar komen

Ongelezen bericht door marc »

Drie mannen (een Antwerpenaar, een nederlander en een neger) zitten in de wachtkamer van een ziekenhuis omdat hun respectievelijke echtgenotes aan het bevallen zijn .
Plotseling komt de vroedvrouw binnen en staat daat kopschuddend naar hun te kijken. Zegt ze:" Mijne heren we zitten met een probleempje . Door dat het hier onzettend druk is, zijn jullie baby's verwisseld van bedje en weten we niet juist meer wie van wie is!.Misschien zijn er familiale trekjes die jullie wel zullen herkennen ? Daarom moet u met me meekomen."
De neger kijkt zo naar de 2 anderen en lacht in zichzelf en denkt bijzich zelf " Voor mij kan dat toch geen probleem zijn hé!"
Samen wandelen ze door de ziekenhuisgangen tot de verpleegster zegt " In deze kamer liggen ze."
Nog voor de neger de klink van de deur in zijn handen kan nemen krijgt hij een flinke duw van de Antwerpenaar.Die scheurt de kamer binnen en neemt op slag het donkere kind in zijn armen en roept trots: "Mijn zoon!!!"
De andere aanwezigen kijken verbaast en de verpleegster zegt: "Meneer dit kan toch onmogelijk uw zoon zijn hé!.
Waarop de Antwerpenaar antwoord:"Als gij denkt dat ik het risico ga lopen om gans mijn leven met een hollander op mijn dak te zitten dan zijn jullie goed mis!!!"
Groeten uit Gent

Dit onderwerp heeft 425 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels