Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Molenhof in Roosdaal

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stefke

Molenhof in Roosdaal

Ongelezen bericht door stefke »

Goede avond beste visvrienden,

Bij deze kom ik onze nieuwe visvijver bekend maken.
De meeste zullen me hier kennen van de visvijver DRYPIKKEL te Meise van de Fortis.
Helaas kregen we verleden jaar het slechte nieuws te horen dat de directie van Fortis de vijver ging verkopen...
Enkele maanden later was het dan ook gebeurd...
Sinds 1 januari 2011 kunnen we niet verder onze geliefde hobby uitoefenen op het prachtig domein Drypikkel te Meise :cry:
Maanden hebben we gezocht achter een nieuwe visvijver waar we als club konden vissen!
Geen gemakkelijke opdracht!!!
De aanhouder wint :D
Met vreugde kom ik hier onze nieuwe club en visvijver voorstellen...
Het gaat om de vijver van het Molenhof te Roosdaal (Pamel).
Een zeer leuke vijver van ongeveer 1 hectare groot. De vijver is twee jaar geleden uitgediept geweest tot 1m à 1,5m. Persoonlijk had ik het zelf ook wat dieper gewild, maar je kan niet alles hebben in het leven 8)
Er kunnen ongeveer 42 vissers rond de vijver...
Tevens zal er aanpalend aan de vijver een nieuw bistro geopend worden door de eigenaar van het domein waar de vissers zich kunnen opwarmen en iets kleins eten...
Onze bedoeling is om er een leuke witvisput van te maken. Hierbij zal dan de nodige brasems, lauw, winde en voorns opgezet worden.
Het is voor ons een nieuwe start, een nieuwe club, met als hoofdbedoeling om plezier te maken aan de waterkant met een bende vrienden!
Er wordt nog hard gewerkt achter de schermen om alles in gereedheid te brengen voor het nieuwe seizoen!
Zo zal er ook een nieuwe website komen ter vervanging van onze vorige website http://www.drypikkel.be
Mochten er reeds geïntresseerden zijn voor deze nieuwe visclub, dan mogen jullie hier al jullie vragen stellen!
de komende weken zal hier nog extra info over onze nieuwe club te lezen vallen.

Zo dat was het in het kort! :oops:
Groeten,
stef

Dit onderwerp heeft 114 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels