Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Elastiek montage

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex1979

Elastiek montage

Ongelezen bericht door Alex1979 »

Ik heb gelezen bij elastiek montage dat je een holle top nodig hebt, wat best wel logisch is want anders zal de elastiek er niet doorgaan :lol: Probleem is nu dat die mijn hengeltop niet hol is. Had ik hier moeten op letten bij aankoop? Men had mij gezegd dat elastiek er mss kan voor zorgen dat als er dan bv "per ongeluk" een karper aankomt die niet perse iedere keer met mijn onderlijn lopen is (gisteren 4x). De vis zou zich moe maken etc en zo zou je hem dan toch kunnen inhalen. Alhoewel ik daar toch mijn bedenkingen bij heb want als de elastiek max gespannen staat en hij trekt nog dan is t toch ook over en out en dan breekt volgens mij of de onderlijn of je hengel of de elastiek. Dus is het zinvol om een elastiek te plaatsen. Ik moet wel zeggen dat iedereen (voor zover ik iedereen gezien heb) :wink: op de vijver met elastiek vist.
Mvg
Alex

Dit onderwerp heeft 1392 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels