Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Beschadigde dobbers herstellen

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lilsvissertje

Beschadigde dobbers herstellen

Ongelezen bericht door lilsvissertje »

allen,

ik heb het visgerief van mijn vader 'geerfd' en nu had ik de volgende vraag...Hij had ook nog een doosje met oude dobbers en nu merk ik net bij het rommelen dat sommige van die dobbers ligt beschadigd zijn....Zijn deze nog waterdicht en hoe zou ik dat eventueel kunnen testen.Er staat me nog iets voor de geest van in mijn juniortijd(dat is al wel een 25 jaar geleden :lol: ) dat als je dobber niet waterdicht is dat die gelijk ondergaat..en het lijkt me redelijk dom om met zo'n dobber een lijntje te maken en van zodra ik aan de vijver zit tot de conclusie kom dat die dobber constant ondergaat omdat hij ...mja ...lek is zal ik maar stellen.Het is mss een domme vraag maar vergeef me dan mijn onwetendheid :lol:

Mvg bart

Dit onderwerp heeft 11 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels