Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vissen in Frankrijk

Alle info over Stekinfo en vangsten voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wouter35

Vissen in Frankrijk

Ongelezen bericht door Wouter35 »

Beste vissers,
Ik ga jaarlijks nog met mijn ouders mee op reis naar Frankrijk omdat het daar aangenaam vissen is. We beginnen al langzaam te kijken naar een goede camping aan het water. Vorig jaar zat ik in Bagnols-sur-ceze en daar heb ik het geweldig goed gehad. bijna iedere dag iets moois: meerval, barbeel en karpers waarvan er o.a één makkelijk boven 10 kg zou kunnen komen. Voor een visser als mij is dit al zeer veel (dit ben ik niet gewend). Ik zou natuurlijk graag een plaats vinden die evengoed of zelfs beter is als het laatste jaar, maar ik weet dat een mens altijd meer wilt. Het zou dus ook al fantastisch zijn als het maar in de buurt komt.
Je kan maar proberen. Ik heb al zitten opzoeken maar dat gaat moeizaam. Ik dacht dus ik zal het eens vragen waar er veel vissers zitten, hier dus.
Weet er iemand (of heeft iemand ervaring met) een goed viswater in Frankrijk?
Grootte die gevangen kan worden gaat boven hoeveelheid voor mij maar ik ben zelf niet van de allerbeste geef ik eerlijk toe en wil wel nog iets kunnen vangen al hoeft het niet de ene na de andere te zijn
Alvast bedankt!

Dit onderwerp heeft 4 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels