Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Bezigheden in de wintermaanden

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
mette

Bezigheden in de wintermaanden

Ongelezen bericht door mette »

hallo visser,
Ik weet niet of dit bericht hier goed staat hopelijk wel !
Mijn vraag luidt als volgt ik ben een vijvervisser en nu het seizoen is afgelopen (soms ga ik nog wel eens vissen op onze put zolang het weer het toelaat hé ) :roll: wat doen jullie zoal op de vrije uren ik niet veel ik ben een invalide bouwvakker en zit hele dagen thuis maar alle sugesties zijn welkom om me toch enigsins op een nuttige manier bezig te houden men materiaal is al enige tijd op orde dus daar valt ook niets aan te doen weten jullie wat dan lees ik het graag omdat ik wel dagelijks eens kom piepen op de site {leuke site trouwens en leerzaam} :wink: zal ik het wel vinden groetjes mette

Dit onderwerp heeft 14 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels