Ik heb nogal een vreemde vraag/voorstel voor jullie.
Ik studeer grafische vormgeving en voor mijn keuzevak fotografie moeten we zelf een project creëren. Mijn project is 'de vrije vissers' te fotograferen. Hiermee bedoel ik geen clubvissers maar vissers die in haventjes, aan kanalen, natuurgebieden etc. zitten.
Ik ben dit project begonnen in oktober vorig jaar en zelf op zoek gegaan naar vissers in de buurt door naar vijvers en kanalen te trekken. Maar het was altijd heel toevallig dat ik iemand tegenkwam en vaak kwam ik niemand tegen. Daarom zou ik via dit forum (en andere) graag jullie aanspreken en vragen of ik jullie mag fotograferen. Zo kan ik hopelijk meer vissers fotograferen en loop ik niet uren te wandelen in de hoop een visser tegen te komen. Het fotograferen zelf duurt maar een paar minuutjes en als er al een paar mensen zijn die dit zouden willen doen, zou het al geweldig zijn.
Ik ben zelf ook visser en ik weet dat het niet zo heel leuk is om gefotografeerd te worden of gestoord te worden tijdens het vissen. Maar het fotograferen duurt op zich maar een paar minuten en je hoeft nog niet eens te lachen. Ik ben van Antwerpen (rupelstreek) en het zou fijn zijn als er mensen die (redelijk) in de buurt van Antwerpen komen vissen, mij zouden willen uitnodigen om een paar foto's van hen te maken. De foto's mogen door jullie gebruikt worden en als je wil kan je de foto('s) nog in geprinte versie krijgen (A3-formaat, matte afwerking).
Hier een paar voorbeelden die ik al heb gemaakt:

Link voor meer foto's: https://www.behance.net/gallery/2187438 ... -fishermen
Alvast bedankt!
Groeten,
Matthijs