Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Teveel onnodige commentaar

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Willems

Teveel onnodige commentaar

Ongelezen bericht door Willems »

Beste forummers,
Is misschien een rare topic, maar ik zou toch wel eens willen weten wat jullie er erover denken.
Wat vinden jullie van teveel onnodige commentaar in een topic?
Want het forum word er maar niet beter op, vroeger kwam ik hier iedere dag graag een paar keer kijken, maar als ik nu sommige mensen hun naam zie staat bij geplaatst bericht dan kijk ik al niet meer.
TE is TE maar sommige mensen stoppen blijkbaar niet, ik ga hier geen namen noemen want ik denk wel dat iedereen weet over welke personen het gaat, nu zal ik wel veel kritiek gaan krijgen maar dat maakt me niet uit ik wou het gewoon even gezegd hebben zodat er misschien (hopelijk) maatregelen getroffen worden en dat het forum weer gezellig word en geen circus.
Mvg robby

Dit onderwerp heeft 76 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels