Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Waarom niet op het fietspad?

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie

Vinden jullie dit ook een probleem

ja volledig mee eens
70
86%
nee ik ben zelf zo'n slungel en weet niet beter
11
14%

Totaal aantal stemmen: 81

S Volkaerts

Waarom niet op het fietspad?

Ongelezen bericht door S Volkaerts »

Waarom kunnen die onnozel wielertouristen niet met hun coursvloke op het fietspad gelijk ander fietsers? Ik vind ze echt een pest op de baan als je met de auto rijdt. ik zou ze een tikske me de spiegel moeten verkopen ma dan moete nog betalen voor ne goeie ook.
Als ze me een grote groep zijn me ne volgwagen zijn ze in orde en kan je der niks van zeggen maar hoe vaak zijn ze in orde?
Juist!
Er zijn er trouwens ook bij die verschrikkelijk onbeschoft zijn tegenover ander fietsers en ook tegen mij als ik rustig aan het kanaal zit te visse. Mene rodpod stond wat te ver naart straat en direct van hunnen tak aan het make.

Dit onderwerp heeft 85 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels