dag beste mensen ik zit met een probleempje. heb net een motortje uit een combi oven kunnen bemachtigen, het motortje dat het spit doet draaien maakt maar een paar omwentelingen per min. het is om een droogrekje te maken om kunstaas na vernis of epoxi te laten drogen, nu heb ik wel zo een motortje maar nu!!! kan ik dat zo op het net aansluiten of moet ik daar nog wat tussen hebben, transfo of weet ik wat? wie kan me hier raad in geven heb de foto's erbij gezet.
Mvg JP
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Verstand van electronica
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
-
- Vip
- Favoriet water: Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Brasem
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 70
Verstand van electronica
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Admin op 15 mei 2013, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter en leestekens in de zinnen geplaatst!!!
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter en leestekens in de zinnen geplaatst!!!
Dit onderwerp heeft 9 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden