Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

De opkomst van het wedstrijdvissen

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
steve 2
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 51
Contacteer:

De opkomst van het wedstrijdvissen

Ongelezen bericht door steve 2 »

Ik ben altijd enorm geintreseerd in die prachtige fotos die je soms kan bewonderen van vroeger ivm vissen en vooral wedstrijdvissen,hier in ieper is er iemand die grote colektie heeft tot de jaren 50 en er zitten daar prachtige stukken bij!
Ik heb hier al veel verhalen gehoord van oudere vissers hoe het er toen aantoe ging, vis na vangst in zakje, vis na vangst op stokje steken en dan naar de cafe ermee om te wegen enz
Zijn er mensen die daar ook informatie over heeft en die kunnen bevestigen of het vroeger zo gebeurde de weging!
Mijn grootvader was een verwoed visser maar helaas heb ik hem nooit mogen kennen maar ik heb eens prachtige verhalen gehoord over hem van niemand minder dan marcel van den eynde, marcel kwam vroeger veel vissen aan de kanten van de kust en daar ging mijn grootvader ook naartoe en daar hebben ze elkaar leren kennen en als je dan per toeval dat verhaal hoort van zo een groot visser is dat kicken!!
Zijn er nog mensen die zo een verhalen van vroeger kennen of van hun vader of grootvader gehoord hebben, ik weet niet waarom maar ben daar enorm in geintereseerd!

groeten steve

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels