Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Ongelukken aan de waterkant

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Slafes

Ongelukken aan de waterkant

Ongelezen bericht door Slafes »

Ben in feite eens benieuwd naar de ongelukken die we als visser hebben aan de waterkant, of naar de bizarre momenten die we beleven.
Ik steek van wal:
ik ben 15-16, zit aan het water, plots komt er een man met me praten, na een poosje begint die over een pijnscheut in zijn bovenbeen (net onder zijn kruis), en vraagt of ik hem wil masseren. Doodsangsten sta je dan uit op zo'n moment. Snel inpakken, en gedaan met vissen.
Nog een leuk voorval van vandaag. We ruimen ons materiaal op, ik ga naar de auto, en krijg telefoon als ik aan de auto ben, iets van, ik ga flauwvallen, paraplu, voet... Ik schiet ter plaatse, en wat blijkt, mijne vismaat zijne paraplusteel in zijn voet gestoken, los door zijn schoen en spierwit op zijn bedchair. Toch naar huis gesukkeld, naar de dokter, en met veel geluk die pin afgeschampt op de nagel van zijn dikke teen en dan een stuk in zijn dikke teen gestoken. De situatie en hoe zoiets dan kan gebeuren = echt hilarisch, en had dus serieus problemen om mijn lach te onderdrukken. :lol: Nu goed, hij was wel in goede handen, heb EHBO gevolgd.

Dit onderwerp heeft 10 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels