Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Kindermoorden
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Kindermoorden
ik vind het afschuwelijk wat er gisteren is gebeurd in dendermonde, het is voor deze families een drama ik durf er niet aan denken als dat met mijn kleinzoon zou gebeuren, maar weer een die ontoerekeningsvatbaar verklaard zal worden, en daar draaien wij weer voor op en ook de getroffen families om deze kosten te dekken, gisteren zag ik op tv vandermassen die pleiter, en maar medelijden met de getroffen families, maar indien de dader genoeg geeft zal hij deze wel gaan vrijpleiten, ze moesten deze dader eens een 30 minuten aan de familie geven, er zouden minder drama's gebeuren, ik leef echt mee met de familie van de overledenen
Dit onderwerp heeft 115 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden