Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Metaller onthaakt

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Timo

Metaller onthaakt

Ongelezen bericht door Timo »

Gisteren kreeg ik na afloop van een paar uurtjes vissen met de spinner nog iets extra aan de haak. Ik ging nog ff iets met mijn maat drinken op café voor ik naar huis toe ging. Het valt natuurlijk nogal op als je met een hengel in een café binnenkomt en we raakten algauw aan de praat met een paar stamgasten over vissen enz. Op een gegeven moment haal ik mijn plugs en ander kunstaas boven. Iemand maakt een grapje over mooie oorbellen en steekt er een metaller zon grote ronde snoekplug door z'n oor :-k Natuurlijk lukte het niet om die er weer zelf uit te halen. Het was een stoere maar ik zag toch nog ff z'n gezicht vertrekken toen ik het er weer uit haalde :lol:
Laatst gewijzigd door Timo op 30 okt 2010, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels