Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vierentwintig december, verjaardag Forum!

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3855
Lid geworden op: 25 dec 2003, 08:53
Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
Favoriet water: Vijver
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Beheerders
Dierenriem:
Leeftijd: 65
Contacteer:

Vierentwintig december, verjaardag Forum!

Ongelezen bericht door Admin »

Beste forumgebruiker,
Vrijdag 24 december 2004 bestaat het forum van de Lustige Vissers precies 1 jaar. Met meer dan 525 geregistreerde gebruikers die samen reeds meer dan 4850 berichten plaatsten, mogen wij van een onverhoopt succes spreken! Maar dit was slechts mogelijk dankzij de inbreng van ieder van jullie. Langs deze weg wens ik dan ook ieder lid van het forum hartelijk te danken voor zijn of haar inbreng. Ik durf te hopen dat jullie ook in 2005 regelmatig van het forum gebruik zullen maken, zodat wij nog meer over onze fascinerende hobby kunnen discussiëren, van mekaar leren en zo elkaar verder helpen.
Verder wens ik iedereen prettige kerstdagen, een gelukkig en gezond 2005 met heel veel vis- en forumplezier!
Dit bericht is op 21/12/2004 verzonden aan iedere geregistreerde forumgebruiker
Laatst gewijzigd door Admin op 22 dec 2005, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Beheerder www.witvisforum.be

Dit onderwerp heeft 220 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels