Automatisch samengevoegd met je vorig bericht. Gelieve in het vervolg de wijzig knop te gebruiken (cfr. Forumregels 24 uur regel)!Wij vissen altijd op het kanaal Brugge Gent in Beernem aan de keersluis, daar kan men in het doodlopende einde vissen en in de gesloten tijd vissen wij dan in het kanaal zelf en ook vanop de kaaimuur aan de keersluis. Wij
vangen meestal voorn en soms een brasen, giebel of baars.
In Oostkamp aan de brug van Moerbrugge zijn er steigers gemaakt voor de vissers, en er word daar ook in de rivierbeek gevist.
In Sint Joris zijn er ook steigers voor de vissers in de Miseriebocht, maar daar moet men wel een 15tal trappen naar beneden gaan, maar men zit er wel altijd uit de wind.
In Ardooie is er het domein 't Veld en daar kunt ge ook met uw staatsvergunning vissen in twee van de drie vijvers, maar is vanaf de parking wel een redelijk eindje te voet in het park, een kar is hier wel nodig.
Visser47, ik passeer soms is met de fiets langs het keerpunt te Beernem en heb daar al wat vissers gezien. Lijkt me een leuke plek. Op hoeveel meter vis je daar? Ik heb momenteel enkel nog een vaste stok van 8m20, maar ben van plan er opnieuw ene van 11m aan te schaffen. De brug van Moerbeuggken ik goed, k heb er nog gewoond, maar nooit gevist. De steigers zijn wel ideaal, maar nogal vaak bezet. De rivierbeek, dat is dan dat stukje aan die B&B? St Joris, dat iss dan daar net voorbij Ten Dauwe? En tegenover die plaats begint die karper visvijver?