Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Vijver] Lippensgoed Bulskampveld Beernem

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Config85
Vip
Vip
Berichten: 585
Lid geworden op: 08 jun 2011, 12:54
Woonplaats: Beernem
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Zeelt
Lid van: Geen :)
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 39

[Vijver] Lippensgoed Bulskampveld Beernem

Ongelezen bericht door Config85 »

Ben hier weer hoor
Ditmaal graag wat meer info over de vijver te Bulskampveld in Beernem. Als jong manneke heb ik er echt talloze middagen doorgebracht, altijd vangsten van rond de 40 vissen op uur of 4-5 tijd, maar echt kleine kleine bliek. Tegen de namiddag af en toe een kolblei waar we zo 'blei' als een kind mee waren.
Het probleem is dat het water er erg ondiep is, ik zag hier een topic over een vijver met diepte van 30-40 centimeter, wel dit is er ook zo ene.
Nu vind ik hier 2 youtube filmkes van kleine mannekes die er in 2007 een karper van 10 en 7 kilo uitgehaald hebben, waarvan hieronder een vb.

Het zijn kleine mannekes die wel niet te goed met de karper omgaan maar ok, dit doet nu niet terzake in dit topic. Toen ik klein was was ik ook niet op alles voorbereid.
Is een vis van dergelijke grootte in feite mogelijk in zo'n water? Dat moet wellicht wijzen op het feit dat er echt wel een 'dieper stuk' moet liggen in die vijver mijn gedacht, al was het maar 50 centimeter.
Anyway, hebben jullie nog ervaringen met Bulskampveld? Ooit ook al een karper gevangen en op welk stuk?
Verder dan een mooie zeelt ben ik zelf nooit geraakt, maar eerlijkgezegd was ik op dat moment amateur numero uno en ik ben der de laatste 5-6 jaar dan ook niet meer geweest.

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels