Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Fortvissers Wilsele

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
patatvisser

Fortvissers Wilsele

Ongelezen bericht door patatvisser »

Hallo mijn naam is ruben en ik ben nu net iets minder als 1 jaar lid van de Fortvissers in Winksele. Als ik op een gewone dag ga vissen vang ik de ene na de andere zonder problemen maar wanneer het een wedstrijd is vang ik in het begin veel en dan plots vallen bijna alle aanbeten weg. Het is een vijver die vol met karper, zeelten en brasem zit met sommige boven de 6 kg. Dus een dunnere lijn heeft niet zo veel zin. Je mag ook enkel met mais maden, pataten en pieren vissen en niets wat kneedbaar is. Je mag ook niet met 'voer' voeren. Om zo dichtslibbing van de vijver te voorkomen.
Ik voer altijd enkele handen mais op 2 verschillende stekken. Eentje onder de kant en op 15 meter van de kant. Daarna gooi ik om de vijf minuten 10-15 korrels bij. Als additief gebruik ik vanille, tutti frutty of gewoon puur.
Heeft er iemand een idee hoe ik meer aanbeten kan uitlokken? :?: :?: (de dobber even optikken doe ik al)

Dit onderwerp heeft 24 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels