Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Belvedere

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Woody

Belvedere

Ongelezen bericht door Woody »

Gisteren 4 uurtjes gevist aan de Belvedere in Gent aan de GRS. Ik heb 120 vissen gevangen hoofdzakelijk voorn, het moet ongeveer 8 kilo vis geweest zijn.

Ik ving ook ne pos, paar baarzen, 1 hybride brasem-voorn, een paar winden en dan een hele reeks vissen waarvan ik niet zeker ben wat ze zijn. Het zijn zeer slanke voornachtigen maar met een grote muil die rond wijd openstaan, de bek is eindstandig, licht bovenstandig. Ik ving die viskes in het groot (+/- 25 cm) en het klein (10 cm). Ik denk dat het roofblei is, maar ben dat allerminst zeker.

Ik heb er geen foto van, misschien vind ik er wel één op internet. Belvedere vissers kennen die vis misschien. Laat maar horen.

Greets Woody

Dit onderwerp heeft 19 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels