Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Vijver] Wilderpark Bilzen

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Dirty Derrick

[Vijver] Wilderpark Bilzen

Ongelezen bericht door Dirty Derrick »

Hallo iedereen,
Ik heb een klein vraagje. Ik ga regelmatig vissen op een lokaal vijvertje (Het Wilderpark) in de omgeving van Bilzen.
Tijdens de zomermaanden hebben we hier heel wat witvis, baars en snoek gevangen.
De afgelopen maand ben ik nog 2 keer samen met mijn pa gaan vissen, maar vingen we helemaal niets meer. We hebben zelfs de dobber niet eens een verdachte beweging zien maken... Nochtans zitten we op dezelfde plek en gebruiken we hetzelfde voer en materiaal.
Is dit nu louter toeval of heeft het met de tijd van het jaar te maken? Ook nog even vermelden dat er in de vijver veel vallende bladeren van de omstaande bomen liggen, misschien heeft dat er iets mee te maken...
Laatst gewijzigd door Admin op 20 okt 2012, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Blanco regels verwijderd!

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels