hallo,
Ik vis op den wiejerd te limbricht maar mijn vangst is daar niet optimaal het kan dat het daar te ondiep is. Met mijn vis-techniek is niks mis, want als ik op de maasplassen/maas/kanaal vis vang ik er tot zon 50 mijn minimum op maasplassen is tot nu toe 23 toen was het weer erg bewolkt en veel wind. maar nu is mijn vraag waar in limburg zijn mooie vis-stekken waar ik met mijn "*grote" vergunning mag vissen. (*grote vergunning is vergunning voor maas en kanaal voor boven 15 jaar of met twee hengels op diverse vijvers). Ik vis heel vaak met mijn vaste vis-maat op een plek waar je goed kunt zitten vissen maar het is altijd dezelfde plek dit hangt na een paar jaar een beetje de keel uit.
Groetjes Ralf
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Waar in Limburg ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden