Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Landal Lommerbergen

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Veek

Landal Lommerbergen

Ongelezen bericht door Veek »

Na een heerlijk weekendje relaxen in een Landal dacht ik even, aangezien er wel eens vragen zijn omtrent vissen in deze parken, even te briefen.
Dit park heeft een vismogelijkheid, echter is dit het water (5-10m breedte) rondom het speeleiland. Hier is het dan ook in de dag (zeker met schoolvakanties) zeer druk. Ook vind ik het een grasgroen water dat er niet echt potentieel uitziet. Vissen raad ik hier niet echt aan.
Wel kan je wat verderop in een indoor forelvisserij terecht, welbekend Oppe Drake. Hier was het tof vissen, niet echt mijn visserij maar met gezin best fijn. Genoeg te vangen en aangenaam persoon achter de balie.
Wil je dus potentieel vissen kan je beter ofwel een ander park boeken, ofwel vissen met vispas op de Maas (25min verder) ofwel vissen op een visput (ook niet zo ver) van een visclub.
Ik was vandaag ook Landal De Schatberg, ook vlakbij, gaan bezoeken en dit zag er wel prachtig uit. Echter is dit een dure Landal. Grote visvijver, visstijgers en accomodaties gelegen aan het water met stijger.

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels