Goedemiddag iedereen. Ik heb opgevangen dat deze vijver niet meer privé wordt uitgebaat en dat hier nu mag gevist worden met de Vlaamse vergunning.
Heeft er iemand een idee hoe het gesteld is met dit water? Valt hier nog een visje te vangen, zo ja welke?
Ik heb op deze vijver leren vissen toen ik 6 jaar oud was. Zaten toen knoerten van karpers en zeelten op en vele snoeken boven de meter. Voorns van 25-30 cm waren geen uitzondering. Enkele jaren later zijn daar grote werken geweest. De vis is toen op kanaal Brussel-Charleroi gezet dacht ik. Na deze werken is het nooit zoals er voor geweest.
Ben daar nu al een jaar of 12 niet meer geweest, iemand een idee?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Kromme Vijver Gaasbeek
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- Skildreth
- ervaren gebruiker
- Favoriet water: Vijver+Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Snoekbaars
- Lid van: Catch&Release Belgium
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 38
Kromme Vijver Gaasbeek
Catch & Release
Daan
Daan
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden