Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Leuvensvaart te Mechelen

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
marc
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Vrije Vissers Gent
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 63

Leuvensvaart te Mechelen

Ongelezen bericht door marc »

Beste collega's,
een vriend heeft me overhaalt ( heeft er eerlijk gezegt niet veel moeite moeten voor doen :lol: ) om mee te doen aan een wedstrijd op de Leuvensevaart te Mechelen.
Daar ik nog niet zolang geleden weer gestart ben met de competitie , heb ik daar sinds lang niet gevist ('t is ongeveer 20 jaar geleden!! #-o ).
Kunnen jullie me zo een beetje informeren wat voor visserij ik daar mag verwachten? Wordt daar voornamelijk voorn gevangen :-k ? Zit het daar zwart van de platten of brasem :scratch: ?Moet men daar ver of kort , zwaar of licht vissen :?: ? Stroomt het daar veel :? ? Is het daar diep :-k ?
Mocht op deze vragen al enkele antwoorden kunnen krijgen dan zal ik een gelukkig [-o< mens (visser) zijn.
Met andere woorden alle info is meer dan welkom. :notworthy:
Groeten en dank, :thumbleft:
Marc.
Groeten uit Gent

Dit onderwerp heeft 8 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels