Ik weet niet meteen waar het topic het beste thuis hoort, maar de vijvers van Bellefroid nabij Leuven hebben een kleine interesse gewekt.
Ik zocht info over deze vijvers, maar kom niet ver. Op Carpzone vond ik wel een topic dat men er op karper kon vissen, maar vandaag bij mijn zoektocht per fiets heb ik enkel privé borden gezien. De vijvers zijn dus privé, en eentje werd gebruikt om slip in te kieperen volgens mijn grootvader. Nu, via iemand anders hoorde ik wel dat er een visvijver was. Iets wat mijn zoektocht ook kon bevestigen voor zover ik kon zien.
Weet iemand wat de huidige bestemming van die vijver is? (Volgens mij jacht)
Ik heb ook gevonden dat het stad Leuven deze vijvers graag zou aankopen en beheren en openstellen voor het publiek.
Nu, weet er iemand meer, en ik kijk dan voornamelijk naar de oudere vissers. Gewoon puur uit interesse.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
[Vijver] Vijvers van Bellefroid
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 5 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden