Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vissen in Zweden

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
stanweyns

Vissen in Zweden

Ongelezen bericht door stanweyns »

ik ben Stan en sinds vorig jaar woonachtig in Zweden maar, zoals je wel kan lezen, afkomstig uit België.
Op dit moment doe ik een stage bij Hushållningssällskapet, een organisatie in Zweden die zich onder andere bezig houdt met visbeheersplannen en advies aan visclubs en dergelijke. Gezien mijn belgische en nederlandse achtergrond (ik heb ook in Nederland gewoond), leek het hen interessant dat ik eens zou kijken naar de belgische en nederlandse sportviswereld en beweegredenen om (niet) naar Zweden op visvakantie te gaan.
In het kader van dit onderzoek heb ik een korte bevraging opgesteld die online in te vullen is. Ik zou het dan zeer op prijs stellen dat er ook karper- en witvissers de vragenlijst invullen zodat ook hun mening en inzichten in de enquête wordt opgenomen.
Zweden is traditioneel misschien geen karperland maar er zijn effectief prachtige wateren met mooie exemplaren.

De vragen kan je vinden via http://www.thesistools.com/?qid=100033&ln=ned
Indien je deze link nog naar andere wil opsturen, mag je dat vanzelfsprekend doen!

Alvast bedankt!
groeten,Stan

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels