Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Karper met de pen (wijde omgeving Geel)

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
perrush

Karper met de pen (wijde omgeving Geel)

Ongelezen bericht door perrush »

Ik zoek een watertje waar het goed karperen is met de pen. Gewichten interesseren met niet zo (met knolletjes van 5 kg ben ik al content). Regelmatig brasem mag ook, ben niet anti-witvis :P Ik wil gewoon een mooi en rustig watertje.
Als voorbeeld zou ik het Campinastrand willen noemen. Daar kon ik me met de pen goed amuseren. Maar ik heb gehoord dat het Campinastrand vissterfte gehad heeft een aantal jaren terug. Dus ik weet niet hoe het nu zit met de vangsten.
Ik denk dat de 'gemeentevijver' in Retie ook wel in aanmerking komt, maar ik weet eigenlijk niet of je daar als niet-inwoner van Retie mag vissen.
Maar misschien weet iemand nog een ander watertje dat in aanmerking komt.

Greetz
stefan
Laatst gewijzigd door perrush op 03 apr 2010, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 23 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels