Een jaar of 4 geleden ben ik eens gaan vissen in De Vaart aan de Aalterbrug te Aalter. Ik ving daar toen in de winter kleine voorns en ook een paar platte geloof ik. Aan een buis van één van die fabrieken werd ook heel wat karper gepakt.
Ik heb altijd gezegd dat ik daar nog eens terug zou gaan maar het is er nooit meer van gekomen. Ik heb nu nog eens op google maps gekeken en het moet ergens aan de Zuidleiestraat geweest zijn.
Vist men daar soms nog? Zou je er in de winter vis vangen? Heeft iemand daar onlangs nog gevist?
Alle info over visbestand of hengelplaatsen is welkom!
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
De Vaart te Aalter
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden