Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Westerschelde

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
gabberssmurf

Westerschelde

Ongelezen bericht door gabberssmurf »

kan iemand hier een duidelijk overzicht geven van wanneer er wel en wanneer er niet op de westerschelde gevist mag worden? heb al verschillende dinges gelezen en wat ik nu wel al zeker weet is dat je geen visvergunning nodig hebt.
geld er daar dezelfde regel van paaitijd vissen, is het toegelaten om dan te vissen, technieken etc...
heb dit filmpje gevonden, misschien dat toekomstige vissers er wat aan hebben ? :D

Ik ben 26 maart gaan vissen in terneuzen en heb daar gevraagt of men al dan niet een een visvergunning nodig heeft ( in een lokale viswinkel en die zei van niet ) maar ik kwam er andere vissers tegen en ik vroeg aan hen of er een paai periode is wanneer je niet mag vissen en die zeiden dat het vanaf 1 april niet meer mocht ( vanop de zijkant ) maar volgens http://www.sigmaplan.be mag het wel ?

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels