Beste forumleden,
Als complete leek zit ik toch met enkele vragen.
Ik ben ondertussen 2x gaan vissen in Nieuwenhoven en om eerlijk te zijn bak ik er niets van.
Pas op, ik amuseer mij en daar draait het uiteindelijk wel om, maar het is toch ook wel leuk om eindelijk eens iets groter te vangen hé. Anyway, ik denk dat het ligt aan de combinatie van 0% kennis en de foute methoden.
Tot dusver blijft het bij een vaste stok en maden. Wat zit er eigenlijk in Nieuwenhoven, want ik zie toch regelmatig dat er een redelijke vis naar boven gehaald wordt. Dat terwijl mijn vriendin en ik echt van die heel kleine visjes boven halen. Ik heb het gevoel dat ik die maden beter laat voor wat het is en iets anders aan de haak hang. Iemand tips?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Domein Nieuwenhoven Sint-Truiden
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 18 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden