Heeft er iemand ervaring, of meer informatie over visclub 't Fonteyntje in Heffen?
De vijver is gelegen aan de ingang van 'het broek', recht tegenover taverne 't fonteyntje. Langs de kant staan borden van 'visclub 't Fonteyntje' maar aan de staat van deze borden en de staat van de vijver (steigers volledig weggerot, bomen in het water, ...) valt er af te leiden dat deze club niet meer bestaat. Ik vind er dan ook niets over terug op het internet en niemand hier in Heffen zelf kan me meer informatie geven.
Heeft er iemand van jullie hier meer informatie over? Wie heeft hier ooit op gevist en weet wat het visbestand inhoudt? Mag er op deze vijver nu vrij gevist worden?
Ik ben er daarstraks even gaan vissen en had 5 kleine baarzen en 2 voorns, in de zomer zie ik vaak troepen voorns en karpers aan de oppervlakte zwemmen. Iemand die weet of er ook grote baars, forel of paling op deze vijver zit?
Meer info, laat het me weten!
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
[Vijver] 't Fonteyntje Heffen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 8 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden