Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Vijver] Den Taver Humbeek

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tony king

[Vijver] Den Taver Humbeek

Ongelezen bericht door tony king »

1ste maal toen ik er een wedstrijd ging vissen werd ik met open handen ontvangen en won ik de wedstrijd met 40kg
vandaag was het er koppelvissen met 250euro vooruit.
wonnen de wedstrijd normaal gezien (24kg), er werd gewogen en al snel bleek dat we het meeste gewicht zouden hebben.
bij het opmaken van de uitslag waren we nergens te vinden.
bleek volgens clubvissers dat we gewoon geschorst waren wegens het niet naleven van de regels.
eens het reglement doorgenomen en bleek met alles nochtans in orde te zijn.
volgens het reglement moet je lood max 20cm van je haak staan (voor geval dat je ondiep enz zou vissen) kan ik begrijpen . ik had 2loodjes zelfs op 15cm van haak staan, blijkbaar mogen geen buitenstaanders de wedstrijden daar winnen en moet het iemand van de club zijn (die zullen elke week veel geld daar achter laten zeker).
chapeau voor de eigenaar en sommige club mensen daar, jaloezie noem ik dat. ik had beloofd dat ik er een topic ging over openen op het forum voor de praktijken vandaar eens aan te kaarten.
veel plezier met die 70euro die we niet kregen.
dus beste forummensen blijf er weg ! goeie raad

Dit onderwerp heeft 21 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels