Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Vijver] Put aan Vliegweg te Oostkamp

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Config85
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Zeelt
Lid van: Geen :)
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 40

[Vijver] Put aan Vliegweg te Oostkamp

Ongelezen bericht door Config85 »

Hier ben ik weer :p
Ditmaal ben ik hopeloos op zoek naar meer info over een put die ik altijd passeer wanneer ik van Oostende naar huis terugrijd langs de E40. Vlak na Brugge zie je 500 meter na de Fribona een put liggen die volledig ombost is. Ik heb er al pontons zien staan langs alle kanten dus volgens mij werden hier ooit wedstrijden gevist.
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer intomen en ben dus eens gaan kijken. Is echt een hele mooie put, heb op verschillende pontons gestaan, sommige wel wat wankel :)
Der zat bovendien heel veel beweging op de vijver.
Nu, ik heb daar rond de vijver gereden en niets van informatie teruggevonden, je kan echter wel zonder probleem elke stek bereiken want er ligt een asfaltweg rond de helft van de put, namelijk de Vliegweg. Er ligt wel een klein huisje aan de put, volgens mij een klein lokaaltje, maar aangezien er een ketting aan de oprit hing ben ik er niet gaan kijken.
Enige info betreffende de put is welkom? Ooit al gevist? Mag er nog gevist worden?

Dit onderwerp heeft 23 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels