Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Visplaatsen in de buurt van Zelzate

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
sowath

Visplaatsen in de buurt van Zelzate

Ongelezen bericht door sowath »

Beste vrienden vissers ,
Met deze had ik graag van vissers uit de streek vernomen wat voor iets de Hollandersgat kreek is . Wat er meestal gevangen wordt en waar aan men zich kan verwachten . Omdat ik niet zo goed te been ben kan ik niet voor een visserij kiezen die veel geloop vraagt Jammer . Onze campingplaats is vlak bij zelzate . Nu hoorde ik onlangs dat daar ook goede visplaatsen moeten zijn op het kanaal . Wanneer mij daar iemand een beetje wijs zou kunnen maken die zou ik heel dankbaar zijn . Een laatste vraagje nog , is er in die buurt soms een goede palingplaats . Alvast heel erg bedankt
Laatst gewijzigd door Admin op 07 aug 2011, 08:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geef steeds een duidelijke omschrijving bij een nieuw onderwerp. Niet in de aard van help, gezocht, dringend, enz...

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels