Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Viswaters regio Avelgem-Zwevegem

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
wolf

Viswaters regio Avelgem-Zwevegem

Ongelezen bericht door wolf »

(hey hey :) )
Ik ben op zoek naar vijvers in de omgeving van avelgem-zwevegem, al wat interessante informatie gevonden met behulp van de zoekmachine en vijvers die ik (nog) ken van vroeger, kennen jullie nog goede mooi onderhouden plaatsen in deze omgeving? en van diegene die ik hieronder schrijf, hebben sommige van jullie hier goede / slechte ervaringen mee?
1)t'zakske in avelgem zelf
2)bekaert coupure aan de brug in rugge
3)de prairie (ligt naast de bekaert coupure)
4)etang de peche van/aan taverne bataille-André in escanaffles
5)mooie (en rijk gevulde) vijver in Arq (hier schrijf ik me volgend jaar al in, mooie vangsten leuke bende en rustig gelegen, ver van straten en dergelijke)
6)vijver van electrabel in ruien (desondanks net naast de kerncentrale gelegen, toch rustig :lol: )
7)vijvers van Immer geduld in zwevegem
8.)vijver van de dijkbreukelingen te heestert (club bevind zich in sint-denijs)
9)de wal in moen van club de verenigde bliekers
10)machelen put in zulte
11)stadionvijvers in waregem ((staat op viswaters.php))
12)donkvijver oudenaarde ((staat op viswaters.php))
13)het veer te oudenaarde
14)de mandelvijver in wakken ((staat op viswaters.php))
15)scheiteput te kluisbergen
16)meerseput te kluisbergen
17)ringbaanvijver te tielt ((staat mss op viswaters.php als lijn 40 vorm 7 :mrgreen: ))
18)molenland te tielt
19)vijvers van nukerke
20)gemeentelijke vijver in vichte ((staat op viswaters.php))
de "meeste" zijn prive putten,
ik (en/of) mijn schoonbroer zijn vroeger in een paar van deze putten geweest maar het is maar in nr 5,20 en 11 dat we recent zijn gaan vissen, zitten er hier (door jullie persoonlijke ervaringen (recent)) vijvers tussen die absoluut niet moet bezoeken, en die je absoluut wel moet bezoeken(eventueel lid worden)
voor ons zijn de belangrijkste aspecten respect voor de put en vis (geen stort) rustig gelegen, en niet te overbevolkt (buiten wedstrijden):)
mocht Timo verder willen werken aan zijn map, kwil gerust eens kijken om de posities (graden) vanop google earth door te sturen.

Dit onderwerp heeft 24 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels