Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Verzekering bij hengelbreuk

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Davy vdh
gebruiker
gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 dec 2012, 17:46
Woonplaats: Izegem
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 42

Verzekering bij hengelbreuk

Ongelezen bericht door Davy vdh »

Ik ben deze week slachtoffer geworden van een fietser die over drie delen van mijn hengel is gereden. De wereld dat we nu zijn kun je het al raden, ja direct weggereden natuurlijk! Mijn 10 meter, 11,5 meter en 13 meter deel middendoor. Die lagen naast mijn foudraal klaar om samen gestoken te worden. Aangezien ze nog mooi aan de kant lagen denk meer van kwaadopzet dan een ongeval eerlijk gezegd, er was nochtans plaats genoeg ernaast.
Nu stel ik mij de vraag of ik dit kan aangeven aan een of andere verzekering, want dat zal natuurlijk nog een aardige duit kosten natuurlijk. Ik heb wel een A-vergunning. Kan je daar met zoiets terecht?
Het is een Colmic 760. Dus als er iemand nog een 760 of liefst een 960 staan heeft die hij niet meer gebruikt voor een degelijke prijs. :wink:

Dit onderwerp heeft 15 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels