Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Ontslag uit visclub Sirocco

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
leon willemsen

Ontslag uit visclub Sirocco

Ongelezen bericht door leon willemsen »

Met dit bericht wil ik alle belanghebbenden en vissersvrienden melden dat ik na 54 jaar lidmaatschap en 43 jaar als secretaris zijnde van visclub Sirocco Champion Feed/Maver uit Willebroek mijn ontslag heb genomen op 71 jarige leeftijd. Een 3-tal jaar geleden nam ik ontslag als secretaris daar ik ondervond dat er enkele personen niet meer pasten in de club en steeds tegendraads waren, zelfs bij beslissingen bij stemming van de meerderheid. Enkele van die personen namen het secretariaat over wat resulteerde in nog meer misnoegdheid onder de leden door weinig of geen info, geen juiste afspraken en namen goede raad over als kritiek. Na de 1ste vergadering dit jaar nam ik na enkele dagen mijn ontslag nadat ik wel de leden op de hoogte had gebracht wat er werkelijk achter de schermen gebeurd was waaraan ik geen enkele fout had, integendeel. Een 3-tal leden namen uit sympathie voor mij ook ontslag, ondanks dat ik ze er trachten te van weerhouden. Daarna heb ik buiten een 5-tal leden van alle andere leden mails en sms en telefoons gehad uit sympathie. Ik nam met hartzeer afscheid van deze club waarvan ik toch kan zeggen dat ik ze sterk uitbouwde en zeer bekend maakte en ook nog zorgde voor goede sponsoring. Ik zal waarschijnlijk nog een 3-tal nationale wedstrijden mee vissen, zoals het BK veteranen en 2 wedstrijden van mijn andere sponsor Maver. Voor alle anderen tot weerzien hier of daar aan de waterkant.
Grtjs. leon willemsen
P.S.: Uit frustratie nam ik ook na veel jaren dienst ontslag als lid van de Antwerpse Provinciale Visserijcommissie. Ook met spijt in mijn hart want ik had daar goede contacten. :wink:

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels