Hey,
Ik zou graag beginnen met wedstrijdvissen. Eergisteren heb ik deelgenomen aan mijn eerste wedstrijd en ik vond het een leuke ervaring (eindigde 12de ) en ik zou het daarom graag nog doen. Maar hoe kun je nu weten waar en wanneer een wedstrijd hengelen plaatsvindt ? Aangezien ik niet in een visclub zit ken ik geen wedstrijddatums.
Daarom had ik de vraag of iemand een kalender heeft met data op het internet i.v.m. wedstrijdvissen. Ik heb al zitten zoeken maar ik vind niet echt een site die dit staan heeft. En bestaad er zoiets als een vissersbond zoals dit ook het geval is bij de voetbalbond bijvoorbeeld ?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Wedstrijdvissen in West-Vlaanderen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden