Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Giebels
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Giebels
vandaag wilde ik met de winkel picker maar vissen. er zat al een jongen en een vader op me stek. maar ik kenden ze dus zo erg wat het niet mijn hengel uitgeworpen en hij viste ok met de picker en ze vader met de vaste stok. die jongen was denk ik 8 en die vangde eerst een leuke brasem van 30 cm. ze vader had 15 min een klein kolbleitje. toen die jonge een mooie aanbeet kreeg hij sloeg aan en ze vader kwam helpen en drilde de vis we konden de vis nog niet zien. vlak voor de kant zagen we dat het om een giebel ging van wel 47 cm. dat zijn grote giebels(giebels is een vissoort wat bij mij indehaag zwemt). ik weet niet of het in belgie ok zwemt) hij zet die vis terug maar hij moest naar huis. ik heb even door gevist maar ik had niks gevangen. morgen ga ik van af 11 uur daar weer vissen en meschien vang ik die grote geibels wel maar hopen 

Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden