Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Welke vaste hengel ?

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
on10"wheels

Welke vaste hengel ?

Ongelezen bericht door on10"wheels »

Na 15 jaar lang intensief op karper te hebben gevist en er nu echt van de mentaliteit van de karpervissers gedegouteerd mis ik toch het gevoel van lekker te ontspannen aan het water.
Daarom ben ik nu op zoek naar een vaste hengel om een paar keer in de maand mijn ding te doen.
Ik zie echter het bos door de bomen niet....al die keuzes terwijl ik vroeger met de bruine lerc aan het water zat is er ondertussen veel veranderd.
Ik wil een hengel die lang genoeg is 10 a 11 meter sterk is en niet te duur, ik zou hem vooral gebruiken voor het vissen op kanaal en stilstaand water zowel voor voorn als zwaardere brasem .
Wat is een goede keuze????en wat moet ik zeker vermijden te kopen ? eventueel tweedehandse aanbiedingen zijn eveneens welkom

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels