Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Nieuw voer of ?

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Sloekerke

Nieuw voer of ?

Ongelezen bericht door Sloekerke »

Hallo allemaal

Van begin dit seizoen ben ik beginnen vissen met carp 3000 van sensas, hierin verwerkte ik nog een deel gemalen pellets en een deel vismeel... heb zeer goed mijn vis gepakt tot begin deze maand... mijn vangsten gaan zo fel achteruit... krijg vis op de plaats maar ze bijten nietmeer. Dit is volgens mij omdat mijn voer te rijk is...

Nu was ik van plan om met leem te beginnen... maar heb dit zelden of nooit gedaan dus weet niet hoe beginnen...

Ik had gedacht aan 3 kilo vochtige leem hierin 2 soeplepels cresco te verwerken en rode kleurstof hierbij nog een 200gr gemalen pellets klein witte maaikes kwart literke(dood of niet?) en een pakje pure vers...

Wat vinden jullie hiervan ? hulp is altijd welkom...

Ik vis op een deels karpervijver deels brasemvijver dus...

Alvast bedankt

Groetjes

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels