Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Centreermallen

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
schepzak

Centreermallen

Ongelezen bericht door schepzak »

in samen werking met forumlid FERDI hebben we een draaier - freeser gevonden die een perfekte copie kan maken van de centreermallen zoals te zien is op de site van pennen rosseel
FERDI is al in het bezit van zo een setje ik ben bij hem thuis geweest om ze te bekijken en ik moet zeggen ZE ZIJN PERFEKT hij heeft mij ook een paar zelf gemaakte pennen laten zien en ik kon er nix op afkeuren een fabriekant zou het niet beter kunnen

voor de zelfbouwers onder ons is dit een mooie kans om de ideaale centreermallen aan te schaffen
ik heb 5 setjes laten maken om de kosten wat dekken volgende week vrijdag zouden ze klaar zijn
van de prijs weet ik nog nix
als ik 100% de juiste prijs weet laat ik het jullis weten

grtz marc

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels