Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Europese Finale Sensas 2011 Abbeville (FR)

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
JP
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Lid van: Donkere Wolk, KVDOEG, VVHPOV, Katteput Deinze
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 78

Europese Finale Sensas 2011 Abbeville (FR)

Ongelezen bericht door JP »

Beste mensen,

Onze ploeg (per 4tal), De Vrije Lijnvissers Zingem, is gekwalificeerd voor de Europese Finale in Abbeville (FR) op zaterdag en zondag 08-09/10/2011.
Info: http://www.finale-sensas-europe-2011.com en ook http://www.chalengesensas.com
De wedstrijd gaat door op de Somme, veelal lichtstromend water ( bol 4-6 gr of vlagdobbers) met diepte van 3.00 tot 8.00 m
Er wordt gevist op zaterdag 13.00-17.00 uur.
En zondag 9.00-13.00 uur.
Er wordt gevist in 4 reuzesectoren van elk 256 vissers.
Elk v die sectoren is nog eens onderverdeeld in 16 kleinere sectoren van 16 man.
Tussen elke kleine sector is er minimum 80 m.
18 m tussen elke visser.
Dus in totaal 1024 vissers over een afstand van 35 km!
Ons probleem: alles was voor mij rond, maar om (begrijpelijke) persoonlijke redenen heeft er gisteren iemand afgezegd.
Dus wij zoeken nog een man.
Daar er maar een paar dagen voorbereiding meer resten, gooi ik het hier op het forum.
Wie geïnteresseerd is of vragen heeft mag mij een PB sturen.
Er zijn 220 Franse ploegen gekwalificeerd via schiftingen, en 36 buitenlandse uit 18 landen waaronder 3 Belgische.
In sector A en B zal het denk ik baarsvissen worden, af en toe een voorn, misschien een brasem. In sector C voorn alle maten en baars, af en toe een brasem.
In sector D wordt het voorn en platjes van 300 gr.
De club mag zelf de namen invullen per sector. De lottrekking in de sector volgt erna.
Rekening houden dat we reeds in oktober zijn. Dus minder vis.
Een geweldige ervaring en een unieke belevenis.
Wie gaat de uitdaging aan???
Als je 2 keer overnacht (vrijdag + zaterdag) en zelf rijdt (van uit Gent 210 km), dan kost het U ongeveer 200 EUR.
1 Overnachting (enkel zaterdagnacht) en kostendelend rijden zal het maar een 130.00 EUR zijn.

Mvg,
JP
Laatst gewijzigd door Admin op 05 okt 2011, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de wijzig knop te gebruiken!
Niemand is nutteloos, je kunt altijd nog dienen als slecht voorbeeld.

Dit onderwerp heeft 171 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels