Beste forumgebruiker,
jullie weten ondertussen al lang dat ik een fervente feedervisser ben; en ik ben lang niet de enigste.
Al enkele jaren dromen een aantal fervente feedervissers om analoog aan de competitie voor de vaste hengel, ook een meerdaagse concours te hebben voor de feederhengelaar, gespreid over verschillende wateren in Vlaanderen.
Na een korte rondvraag, blijkt dat de interesse voor zo'n "beker van Vlaanderen voor Feeder" groot is. Zowat uit gans Vlaanderen ziet men "HET" wel zitten.
Wie deze competitie ziet zitten; en dus ook de clubs, wie de mogelijkheid ziet om één van de wedstrijden te organiseren, enz...wel daar zou ik graag iets van horen.
Ik verzamel alle gegevens en bij voldoende interesse zal achteraf een overlegvergadering gedaan worden waarbij alle geïnteresseerden welkom zijn.
De opzet is om alles rond te hebben tegen 2007, want voor dit seizoen zijn we rijkelijk te laat.
Ik ontving liefst de antwoorden via email : jos.rayen@pandora.be
De vragen waar wij een antwoord op willen :
1° Ben je geïnteresseerd in een competitie beker van Vlaanderen voor Feeder;
2° uit hoeveel wedstrijden dient de competitie te bestaan ..,5,6,.. (huidige voorkeur 6)
3° alle uitslagen laten tellen, of slechtste laten vallen
4° welke hengeldag draagt uw voorkeur : zaterdag of zondag
5° a) welk water wil je zeker opgenomen zien in de competitie; (meerdere mag)
b) hoeveel feedervissers (tussenafstand minimaal 20 meter) kunnen er vissen
6° bedrag/inzet per wedstrijd of totaal voor de competitie
7° kan u, samen met andere of uw club een wedstrijd organiseren en waar
8° andere suggesties, opmerkingen, verzuchtingen, voorstellen voor aanpassing van een reglement,...
Diegene die zich mee willen engageren om de competitie op poten te zetten, mogen zich natuurlijk altijd aanmelden.
Verdere afspraken zullen dan bij de bespreking van de ontvangen antwoorden genomen worden. Ik heb al een toezegging voor medewerking van het VVHV, het hengelblad en beet.
Met visrijke groeten
en hopende op een groot aantal positieve reacties
Jos Rayen
(dus aub niet alleen in deze topic reageren, gezien ik de antwoorden opslaan in een databases)
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Beker Van Vlaanderen Feeder 2008
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 29 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden