Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Witvis wedstrijduitrusting

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Ruud Engels

Witvis wedstrijduitrusting

Ongelezen bericht door Ruud Engels »

Hallo allemaal,

De kogel is na lang denken en overwegen door de kerk. Ik ga mijn witvisuitrusting (uitgerust om wedstrijden mee te vissen) in de wilgen hangen aangezien ik nagenoeg geen tijd meer heb om deze hobby uit te voeren doordat ik andere interesses heb.

Momenteel heb ik nog geen foto's om bij deze advertentie te plaatsen, maar op vraag kunnen deze toegezonden worden.
De complete uitrusting is maximaal 2 jaar oud en nog in perfecte staat.

Ik geef een opsomming van wat er allemaal bij zit, ongetwijfeld vergeet ik e.e.a. maar dat kan alleen maar in het voordeel van de koper zijn

Sensas Power Match 614 11 m. incl. 3 topsets, 1 carp topset (gebruikt voor cupping) en nog 5 losse toppen, alle voorzien van diverse maten elastiek. De hengel is compleet verpakt in een orginele Sensas foudraal.
Sensas Crocodile schepnetsteel van 5 m.
2 schepnetten passend op bovenstaande schepnetsteel.
1 Preston leefnet 5 m.
1 Sensas leefnet 5 m. (nog nieuw in de verpakking en nog nooit gebruikt)
1 Merkloos leefnet van 2 m voor het vissen op vijvers.
1 Sensas leefnettas die waterdicht en geurloos is.
1 Preston Space Station viskist inclusief dobberlades, aastableaux, leefnetsteunen, hengelsteunen.
1 Preston Afsteekroller
1 Preston Topsethouder
1 Grote Mondial voeremmer (17 liter)
2 Mondial voeremmers (10 liter)
Diverse aasbakjes voor het transport van aas
4 dobberlades met Nullens dobbers voor de diverse kanalen.
Diverse haken en lijnmaterialen om onderlijnen te maken
1 JVS paraplu.

Zoals gezegd zijn er misschien nog zaken die ik vergeten ben en die bij de uitrusting liggen.
Nieuwprijs van deze complete set zal om en nabij de € 1750,00 geweest zijn.

Vraagprijs voor de gehele set is € 800,00

Los verkopen wil ik ook wel, maar houdt er rekening mee dat de prijzen dan anders zullen zijn!!!
Vraag er dus naar.

Mocht je interesse hebben in de gehele set en/of foto's willen ontvangen dan ontvang ik graag een reactie per pb of e-mail. Heb je vragen dan wordt telefoonnummer per pb/e-mail verstrekt.

Groeten Ruud

Dit onderwerp heeft 19 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels