Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Beste foto 2007 in Beet

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Gerry

Beste foto 2007 in Beet

Ongelezen bericht door Gerry »

Beste forumvrienden
Vorig jaar wilde mijn broer François (Swa) een foto van een familie eendjes maken op de visput, echter net op het moment dat hij afdrukte kwam er een brasem boven water, wat de foto in feite wel uniek maakt.
Hij heeft toen deze foto doorgezonden naar het vissersmagazine “Beet” waar ze de foto hebben uitgekozen als de beste foto voor de maand augustus.
Hier is een wedstrijd aan verbonden en de beste foto van 2007 wordt beloond met een digitale fotocamera.
Dus hier mijn vraag: zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om te stemmen op de foto van augustus a.u.b. via volgende link http://www.beet.be/fotowedstrijd2007.php je zou er mij een groot plezier mee doen.
Volgens mij is dit een foto die je maar één keer in je leven kan maken.
Bedankt, Gerry. :thumbright: :D

Dit onderwerp heeft 43 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels