Bedacht me net dat hier nog geen topic over bestaat.
We zijn inmiddels 1.5week ver dus is het al wat 'makkelijker' om voorspellingen te maken.
jammer dat we Jurgen VDB al kwijt zijn gespeeld, hij gaf me echt een sterke indruk dit jaar en mede door een resem opgaven denk ik dat het podium echt wel haalbaar was.
Ook jammer voor Tom Boonen natuurlijk al verwacht ik dat die een heel anonieme tour had gereden indien hij hem had uitgereden.
Gilbert heeft me in zeer positieve zin verrast dat hij na 1.5 week nog altijd dezelfde punch in zijn benen behoudt. Ik hoop dat hij woord houdt en probeert in de Bergen de favorieten te volgen. Ben echt benieuwd.
Ik hoop op een leuke eindstrijd tussen Evans, Shleck en Contador. Vooral Evans heeft me al in positieve zin kunnen overtuigend. Ook Contador maakt nog een sterke kans op de eindzege, Shleck vond ik dan tot nu toe minder indrukwekkend. Mijn gok gaat uit naar de eerste tourzege voor Evans.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Tour de France 2011
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 43 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden