Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Nieuwe club anno 2008

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
garbolino
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: De Flipper
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 56

Nieuwe club anno 2008

Ongelezen bericht door garbolino »

geachte leden ,
hier heb ik zeer lang over nagedacht en nu staat het vast ik ga mijn eigen visklub beginnen in 2008 dat is nog een jaar maar toch ben ik opzoek naar mensen die mee willen helpen aan een nieuwe klub.
LET OP ik neem niet meer dan 10leden aan en ik heb er al 2 dus het zijn er nog 8 en waarom maar 10mensen ?? wel ik heb al ondervonden dat wanneer je er meer dan 10hebt in je klub dat er teveel groepjes gaan vormen en dat weet ik uit eigen ervaring .

welke soort klub gaat het worden ?
wel ik ben van plan om een klub op te richten waarbij we op het kanaal gaan vissen en soms een enkele keer op de vijvers .

ik woon rond de omgeving van leopolsburg en zoek dus mensen die bereid zijn om een handje mee toe te steken om in 2008 er tegenaan te gaan met een echte toffe klub .
geen geheimen voor elkaar te hebben en elkaar door dik en dun steunen.
zijn er geintreseerde ?? je mag altijd je melden door een prive bericht te sturen naar mij duveltje68@hotmail.com en waarom een prive bericht en niet hier ?? (hoor het hier al mensen denken) e zijn nu altijd wel collega vissers bij die het niet hoeven te weten dat je wilt vertrekken naar een andere klub .
dat was het

Dit onderwerp heeft 11 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels