Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vissen op een vijver

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
mette

Vissen op een vijver

Ongelezen bericht door mette »

hallo ,wat me dit jaar opvalt is dat ik als beginnende visser op brasem(jaar bezig ) op een vijver de wedstrijden moelijker zijn dan vorig jaar en hier bedoel ik mee ,vorig jaar kon je alle vissen een halve pen op de grond vangen , dit jaar is dit heel anders bijvoorbeeld vorige week ving ik
bijna 30 kg 15cm van de grond en dit weekend kon ik hem niet anders vangen als slepende 30cm op de grond , heeft dit te maken met dat warme weer of wat denken jullie ook de beet zelf is maar heel minniem , is dat elders ook zo of ligt dit aan mij ?(wat ook kan),graag een reactie ,de vijver waar ik vis is ongeveer 1.70 cm diep en er zit voornamelijk brasem op +- 4.5 ton en ook karper vanaf 6kg tot 15 kg.ik vis vooral met voeder en als haakaas is toegelaten alles behalve vere de vase (muggenlarve)en tubiver of zoiets.groetjes mette

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels