Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Herinneringen visseizoen 2007

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Johan D

Herinneringen visseizoen 2007

Ongelezen bericht door Johan D »

't einde van het seizoen is in zicht, en daarom dacht ik een topic te openen "Herinneringen visseizoen 2007"

Ik zal zelf d'een aftrap geven...

Voor mij is het Paasvissen mij dit jaar toch wel bijgebleven. 't was een ganse dag vissen, dus zat iedereen rond 9u s morgen op zijn plaats alles klaar te maken. Die dag werd ook de ronde van Vlaanderen gereden - of in ieder geval toch een belangrijke koers. Iemand had dus zij autoradio aangezet op Radio 1, zijne koffer opengezet richting visput om goed de koers te kunne volgen (de vissers aan de overkant konden ook volgen) maar niemand had er kritiek op. Vermits dat het voor de rest stil was rond de put stond die radio nu ook weer niet zo hard...

10u startsignaal vissen.

Wie al eens luistert naar Radio 1, weet dat 's zondags om 10u de mis wordt uitgezonden - en dat was met Pasen niet anders. Niemand wou nimeer tot aan die auto gaan om de radio af te zetten, de koers kon zo beginnen ...
Ge moet het u dus zo voorstellen: Nikske wind, open hemel, nog een beetje nevel over de vijver en op het gras, muisstil op uwe visbak en dan naar de mis luisteren, Gregoraanse gezangen incluis...
af toe brulde d'er wel iemand - "Zetaddaf !!!" ofzo, maar niemand wou nog van zijn visplaats af...
Buiten een trouwfeest of een begrafenis gaat ge mij niet in de kerk vinden, maar zo aan de vijver... had dat wel iets...

Dit onderwerp heeft 29 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels